i love today!!..err..yesterday..just now..what eva..!
i change my mind..im not going to kill anyone
why..??? cuz after Media App papers...
something wonderful happened~~ nyaaaa~~ X3
it really brighten my wholeeee day... =)
but im not goin to tell anyone... XD XD
whats with my mla..what's that..? never heard of it...wakakakaka
and ...hahahaa...i cant believe i went swimming in cyberia...hahahah
saper yg gi..? hmmm..
kiter..Mia..Imm,Jaja,Irwan,Aqim,Pitt,Jafarul,Azwan,
Izzat,Hasnul,Arab,Noa,Sieg,Zirul...
yg tak mandie plak.. Ridz,Dzul,Hafiz....saper lagi ar...tak ingat..ramai sgt.. XD
giler arrr...best..nak gi lagieeeeeee...!!! XD XD
ASAL TAK BAWAK CAMERA..!!!
dierorg sumer tak pakai bajuuuuuuuuuuu...!!!
MUAHAHAhahahahahha..... >XD boleh promote weih..!!

6 Comments:
eeeeeeee....mia tak suker dier org tak pakai baju!! hahhaa.. :) malu giler... hahaha...TAPI MMG BESH!!! wooOoOOoOoHhHoOOoooOo.....nak gi skali lagik la..... next week kiter gi eh..ahahhaa... :)
niena~~muke je comey~~wahaha..nakal ni!!
*org diatas adelah pitt juge
wakakakaka...tu arr... jgn tgk muker aje... kyahahahha.. >XD
ala...rilek arr... jum kiter atasi fobia sendiri..!!! aku tak kirer..janji camera ader..!!!! kekekeke...
niena yg nakai~~~aku nak bwak cam gak aaa..siap a kau nienaaaaa..
*org diatas adelah pitt lagiii
cet..aper ar pitt nih....laki gatal geli tau...pompuan gatal..giler tau..!! kyahahaha..
Post a Comment
<< Home