When Fate Touches~

Thursday, February 23, 2006

WOooo-HOOooo...!!!!!

ROXAS..!!! i made this avatar..!!
YESSu..!!!!!

know what..? before this Illy told me that Roxas looks like Jesse McCartney..
which is so TRUE..!! wahahahah..
Roxas <3~ ..Jesse <3~
well..look again at Deep Dive video...WEEeeee~~~
the blonde guy which is the duel wielding unknown is actually Roxas..!
yee-haa~~ ~drool~~ you are ROXAS!! my dear Jesse~ :3

AND WHATS MORE..!?
The Kingdom Hearts II english version will
be out on 28th March
and..and..and....

ROXAS will be voiced by
JESSE McCARTNEY...!!!!

kyaaaaaAA..!! XDDDDDD it's like a
dream came true!!!
take a look at this LINK!!

huheuhue... I WILL play Kingdom Hearts series..!! X33

Friday, February 17, 2006

mwahahahah..!!




Wahahahhaa..!!!
i said "I don't care what you'd said " loudly to Ali1....
Kekekekke..its his fault..what the hell..i got stomach ache..
and he's asking me to come here..IN FRONT of HIM..wtf!
he thinks im what..!?
some of the international students have no manners especially him!! DIEEEEEEEEEEEEEEEEE...!!!!!!!!!!!!!!!!!

padan muka..tortured abis2..pandai2 ckp malysian people la...culture la..pale otak..
tgk cermin dulu..!!
huahaha...ni waktu lunch tadi ler kat HB2 ngan ramai2...
i just blurt out cuz my stomach hurts so badly.. die Ali 1..dieee...!!!!
huuu..Mia kater kiter ckp kuat gile....waallaaaa...BANGGA..!!! XDDD

uwaaaa..!!! kiter tertidoooooo!!!
uper nak "date" ngan ngan Fariz..!!! mwahahahah....
hehehe..dier kate nak ajar org Adobe Premier.. XDD

so..malam tu..turun mkn ngan Mia..kiter dragged Noa..Hidhir ngan Anas skali..
Illy...where are you~~~~~ TT___TT ( JSC..)
bla..bla...bla... balik..jumpa Nab,Syam,Ellyn ngan Nabil~~ X3
Mia lepak ngan dierorg..kite balik bilik...hehehe..well~~ ader 'keje' ..huhuu
tapi takder.. T_T
even though..i have so much "FUN" today..!!!
mwahahahahha..!!!

-

Thursday, February 16, 2006

^__^


Nothin to say..only that i haven't update my blog for a looonnnggggggg~~~~ time...
Im in 3rd trimester.. well.in 2nd..there's a good times n bads...

im not writing this long cuz im sleepy.. its 4.46 a.m ...and got Online class at 9 a.m....hehe
just wondered and gazing up all alone in this tiny room~ (others sleeping)
thinking all the funs i had since classes started...and last night dinner..huhuhu.. XDDD

yeah..im goin to make a VC .. and wants all ur support..! ^0^

~ja ne...

-

Saturday, November 12, 2005

uwaaaa...

-

adei~....

class start on monday...uwaaaa..
i will be missing home again..
duh~ after spent the whole one month at home...weee~~
mom's cooking~...drawings~~..downloading~~ <--STREAMYX..!!! XD
my bed~~my air-con~~mom's fridge~~astro~~

huahahhaha... im such a spoilt kid..!! kekekeke....

yeyyy..i miss my schoolmates so much..!!
Asilah...ko...patut dengar aper yg mak awk ckp..hihihi
dina still montel.. ^0^
Amalina..kekekke..gerun aku dgr citer ko eh..
Ammal wanna be lawyer..!! XD
and..Hawa..Uzair..Syazwan..Safuan..Darelyn ngan Ummu~~~

adei.lepas ni ader open house kena gi..
that's why im still here..at my lovy dovie home~
although hearing all sort of sicko stuff in MMU.. @___@

errr....ramadhan dah abes~~....
tak berdiet la kiter lagie.. XD

-

Tuesday, October 18, 2005

phew~

-

waahh..!! my eyes turn dizzy when i look at those html codes~~ @__@"
i try to change and decorate it a little with Sakis on it.. X3
and still go on with it..ganbatte..!! XD

nothing to do on semester break..especially time puasa nih.. X_x
tooooo lazy to do any hardwork...
...so just relax..eat and sleep..AND GET SCOLDED with my mum because me bein' laziey~..
huuu~~.. TT__TT

-

Saturday, October 08, 2005

cedey~


-

isk~....kiter tak tahan ar...
rasa sedih sangat nih... ... . .
uwaaa....


-

Friday, October 07, 2005

Weeee~~ X3

-


HUAAAAaaa...!!! jap lagi paper Computer Graphics..!!! eee...

gi study kat lecture hall..tapi...baca..baca...baca...
tak masuk pun..dgr dok dierorg bising2..hehehe..
ape lagi ...dgr jerk lar..

kyahahah.. tadi gi sahur kat kedai maner ntah yg ader Kopi Jantan tuh..WAKAKAKA
kat Serdang..hehehhe

pegi ngan Illy, Arab, Noa, Paan, Pitt,Aqim,Hafiz ngan Sieg..
adei..biler pegi aku duk kat tgh2..
cit..cam budak kecik la plak dierorg kater..sial tul..

kekeke..kecian Paan...nasik tak sampai2 eh..?? >XD
wakakaka.pi tgk model Kopi Jantan tuh..cam sial ajer...atuk maner ntah.. X'D

balik plak..duk tepi Noa..tepi ....pintu...ARRGGH...tak guna seyh korang..!!
NOA..! PAAN..! kuang hajo ar korang pi tindih aku kat pintu biler setiap kali nak corner..
ARAB ko pun SAMER..!!!!! >XE

nak tau keadaan kiter camner..?? pi tgk Illy nyer bloggies..
cet..Illy...awk pun lebey kurang jer...huuu~..ketawa kan org...uwaaaa..!!!!
adei~...sakit tengkuk akueeee.... >__<

biler balik .. ..pi keja tiga ekor setan tuh..hish..cam sial jer...
takpe2...
kiterorg kat sini 4 tahun kaannnn~.. >=)
-






huahahah..pape pon.. BEST..!!!
sbb aku tibai tiga ekor tuh..walaupun tak puas..kekekekeke


-